چگونه عضلات خارج ران را تقویت کنیم؟

توسط admin, اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷

-تمرینی است ساده و با کش یا حتی یک قطعه پارچه انجام می شود. -در همه حال می توان به انجام آن مبادرت ورزید. -بخش مهمی از زیبایی ران ها مربوط به بخش خارجی آن است که این تمرین برای این هدف طراحی شده است . -موجب آب شدن چربی ها و سلولیت در خارج ران ها می شود. – زیبایی ران ها را بدنبال دار. -موجب سفت شدن بخش خارجی ران ها شده.

تکنیک انجام حرکت

به پشت دازبکشید و پاها را مانند شکل بلند کنید و در کنار هم قرار دهید. البته قبل از بلند کردن پاها یک تیوپ یا باند کشی را از کف هر دو پا عبور داده و دو سر آن را با دست ها بگیرید.

کش کمی در حال کشیده قرار دارد. حال پاها را تا جایی که می توانید از هم باز کنید و نگذارید انتهای کش ها بالا بروند. ۱۰ ثانیه توقف و سپس به موقعیت اول برگردید.


به این پست امتیاز دهید.
هیچ رای ثبت نشده است

دیدگاه شما چیست؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *